השראה


בעקבות "תחרות החדר המאותגר"
עליה תוכלו לקרוא כאן:
עלו לגמר 16 חדרים מאותגרים אך חביבים ונפלאים 
והכי חשוב- עם המון פוטנציאל! :)


כדי לעורר את הדימיון ולפתוח את התיאבון
יצרתי לכל חדר לוח השראה. 
כל לוח מציע אופי ואווירה שונים.

את החדרים המקוריים ניתן לראות בדף הפייסבוק שלי:
ומומלץ כמובן להצביע ב"לייק" על החדר האהוב עליכם
הזוכה המאושר יזכה במייקאובר חלומי מבית היצר של Lula!

החדר של לשם

חדר ים תיכוני
תכננתי ללשם חדר מרגיע ושליו. בחרתי בצבע הכחול כצבע בסיס ועליו הוספתי נגיעות בצהוב. העץ ה"מרופט" והשימוש באלמנטים מוכספים מעדן את העומס ויוצר תחושה של קלילות.  


החדר של מורן
חדר סטודנטיאלי

למורן תכננתי דירה שכיף ללמוד בה אבל גם לארח ולנוח כשצריך...הצבעים העליזים והדוגמאות בסגנון ההודי שולבו יחד עם ריהוט בקווים דקיקים ולוח גיר ענק ומקושקש. 


החדר של בלה
חדר עליז

לבלה תכננתי חדר שמח וצבעוני! עם טקסטורות שונות ומוטיבים פרחוניים. השתמשתי בצבע עז וריככתי אותו בעזרת שימוש באלמנטים באפור ושחור.

החדר של עודד

חדר וינטאג'
לעודד תכננתי חדר צעיר אך מתוחכם, קליל אך "מבין עניין". החיבור של הצבעים אדום, שחור ואפור בהיר יחד עם רהיטי הוינטאג' השווים יוצרים אווירה מגניבה ויחד עם זאת מזמינה ולא מאיימת . 

החדר של מיכל ש.

חדר לילדה מתוקה
לאחיינית הקטנה של מיכל תכננתי חדר שנעים לגדול בו. בחרתי בבדים צבעוניים בעלי מוטיבים פרחוניים ובצבעים עזים ושמחים. כמובן שהחדר לא יהיה שלם ללא פינת משחקים נפלאה שבה תוכל הקטנטונת לבלות שעות ביצירה והנאה! 

החדר של דנה

חדר רגוע
לדנה תכננתי חדר שינה שקט ומזמין עם קצת טוויסט של צבע וטקסטורה. לדוגמה: המוטיב של קליעת הקש במיטה מתחבר למראה ולכורסה. הצבעים שבחרתי הם סגול וירקרק בשילוב עם עץ בהיר. 


החדר של אורנה
חדר ילדים

לאורנה תכננתי חדר ילדים עליז ובו שלושת צבעי היסוד: אדום, כחול וצהוב. הצעצועים הם צעצועים פשוטים שמאפשרים לילד לדמיין ולשחק לבד או עם חברים במשך שעות. השולחן וכיסא העץ הצהובים ישמשו את בנה של אורנה לציור (בדיוק כמו אמא :) ).


החדר של עליזה
חדר בוגר

לעליזה תכננתי חדר שינה עשיר במרקמים. הגוונים השולטים הם של חום כהה עמוק ומלטף. נוצר חדר קלאסי ושליו שיאפשר לעליזה לישון ממש טוב בלילה :)


החדר של יעל
חדר אוהב

ליעל תכננתי חדר וורדרד אך לא ילדותי. הטקסטיל שבחרתי, בדי צמר רכים, מרככים את העץ השחור והריהוט ה"מרובע". זהו חדר שניתן לארח ולישון בו והוא חמים ואנרגטי בו זמנית.


החדר של רעות
חדר רומנטי

לרעות תכננתי חדר שהוא שילוב בין חדר שינה וסלון. המראה שבחרתי הוא ויקטוריאני-רומנטי, מעט מצועצע אך עם קריצה. הגוונים הסגלגלים מרככים את האפקט ה"קיטשי" במקצת שנוצר והמדפים שבנויים מחלקי שולחנות צבועים מעבירים את המסר שבאנו להנות ואנחנו לא לוקחים את עצמנו יותר מידי ברצינות :) 


החדר של אורי
חדר טבעי 

לאורי תכננתי חדר רגוע, עם המון חומרים מהטבע תוך שימת דגש על מיחזור. כמו לדוגמה הרצפה שעשויה מענפים ושידת הספרים שבנויה ממגירות ישנות. הצבעים בחדר נייטרליים, הרבה עץ טבעי ובדים רכים בגוונים של שוקולד ושמנת.


החדר של מיכל
חדר מזמין

למיכל תכננתי מבואת כניסה רשמית אך מזמינה וחמימה. השימוש במדפים בעלי צורניות אורגנית יחד עם שטיח בדוגמה פרחונית מהווים קונטרסט נעים למנורה העומדת הפיסולית ולמראות המוזהבות. גוון הרצפה יחבר בין כל האלמנטים. 


החדר של יהונתן
חדר משחקים

ליהונתן תכננתי חדר באווירת ג'יימס בונד. החומרים שעימם עבדתי הם עור שחור, אלומיניום מבריק, עץ וונגה שחור ובדים בטקסטורות ודוגמאות שונות.


החדר של אורלי
חדר אורבני

לאורלי תכננתי סלון משפחתי. בחרתי פריטים קלאסיים ופשוטים וחיברתי אותם עם אלמנטים מעניינים כגון שולחן הקפה והכורסה המרופדת בבד פרחוני. הצבעים שאתם בחרתי לעבוד הם צהוב-חרדלי ואפרפר והם "מחוזקים" ע"י שידות העץ שצבועות בשחור.


החדר של נועה
חדר אקלקטי

לנועה תכננתי חדר עם חיוך ענק :) אין לי ספק שהצבעים העליזים, הפריטים המשלימים המקסימים והבדים הרכים יעשו לנועה שמח בלב


החדר של יפעת
חדר אומנותי

ליפעת תכננתי חדר אופנתי ותוסס. בחרתי בצבעים בהירים ושמחים וריככתי אותם בעזרת שימוש בעץ טבעי בהיר ובדים עשירים. 


רוצים לראות עוד עבודות שלי?
בבקשה:

מקווה שתאהבו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...